2n Taller d'Educació

KYPO Cybernetics Training Polygon,
Masaryk University, Botanicka 68/a, Brno, Czech Republic

Subscripció

És un gran plaer convidar-lo a formar part dels esdeveniments de capacitació en curs sobre "Ordre de recerca europea i anàlisi forense digital". El programa de capacitació es va desenvolupar dins el projecte LIVE_FOR.

El taller de capacitació es durà a terme en dues parts.

• La primera part del taller de capacitació es durà a terme com un seminari web que se centrarà en el procediment del EIO i en els fonaments de l'anàlisi forense digital.

Aquesta part està programada en línia per al 13 de setembre del 2018, a les 10:00 a.m.

• La segona part del taller de capacitació es durà a terme com una capacitació d'assistència. Durant aquesta segona part del taller, els participants hauran d'aplicar els seus coneixements teòrics en una discussió moderada pràctica, que connecti els aspectes legals i tècnics de l'accés transfronterer a l'evidència en el núvol.

Aquesta part ocuparà un lloc a la Universitat de Masaryk, Brno, República Txeca, el 20 de setembre de 2018, a les 9:00 a.m.

Recomanem la participació en les dues parts del taller de capacitació, però la possibilitat d'una reunió personal és insubstituïble. La segona part del taller es dedicarà més al coneixement pràctic, i els participants podran familiaritzar-se personalment amb un únic polígon cibernètic de formació KYPO per a l'entrenament pràctic en ciberseguretat i en moltes àrees de combat al cibercrim.